środa, 21 września 2011

Apel o pomoc dla Kasi Liszcz

Szanowni Państwo,

Nazywam się Katarzyna Liszcz, mam 25 lat. Od 2 roku życia jestem w rodzinie adopcyjnej. Od urodzenia choruję na Mózgowe Porażenie Dziecięce (MPD). W realizacji mojego programu usprawniania musieli pomóc wolontariusze, gdyż sami rodzice nie byliby w stanie wykonywać całodziennego programu ani pogodzić intensywnej rehabilitacji z pozostałymi obowiązkami życiowymi.





W pomocy mnie i moim najbliższym włączyła się młodzież z toruńskich liceów, studenci oraz członkowie kręgów Kościoła Domowego. Każdego dnia do południa i po południu na kilka godzin przychodzili do mnie opiekunowie, którzy wykonywali ze mną zalecone ćwiczenia, nagradzając za wysiłek elementami równolegle prowadzonego programu intelektualnego, co motywowało do następnych ćwiczeń. Mama moja wspomina niezwykłą inwencję, jaką wykazywali wolontariusze w wymyślaniu nowych, interesujących zabaw, żartów i niespodzianek.

W 2002 roku rozpoznano u mnie FAS (alkoholowy zespół płodowy), który najprawdopodobniej przyczynił się do zaburzeń gospodarki węglowodanowej. Rozpoznano również u mnie cukrzycę typu 2. Jestem na insulinoterapii NovoRapidzie do posiłków od 2-4 j dawki korekcyjne w ramach zapotrzebowania na insulinę, gdy cukier przekracza 160 mg/dl, po posiłkach też 2-4 j oraz Levemirze na noc też od 2-4 j. Zdaniem mojej lekarki potrzebne jest stałe monitorowanie glikemii przez cały czas.

Jedna z Fundacji zasponsorowała mi samo urządzenie, natomiast sensory oraz plastry do Venflonów i baterie do urządzenia muszę zakupywać sama z własnych środków, których niestety nie posiadam i nie stać mnie na tak drogie leczenie i finansowanie.

Firma Medtronic Poland Sp.z.o.o jest przedstawicielem i wyłącznym dystrybutorem Systemów Guardian, jak również osprzętu. Cena jednostkowa elektrody enzymatycznej 1 szt. to 150 zł. Zgodnie z zaleceniami producenta elektrodę wymienia się co 6 dni. Koszt osprzętu na 30 dni użytkowania wynosi 750 zł. System Guardian, jak i elektroda enzymatyczna nie podlegają refundacji przez NFZ.

Dlatego zwracam się do ludzi dobrej woli, pomóżcie mi sfinansować te sensory oraz osprzętowienie do urządzenia Guardian. Pozwoli mi ono normalnie funkcjonować w życiu społecznym, zapewni mi bezpieczeństwo, pozwoli mi na prowadzenie normalnego trybu życia.


Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym "Słoneczko"
Stawnica 33,
77-400 Złotów

Numer rachunku: 89 8944 0003 0000 2088 2000 0010
Koniecznie z dopiskiem:
Na leczenie i rehabilitację Katarzyny Liszcz, symbol 36/L


Wpłaty zagraniczne w euro:
Kod SWIFT(BIC): GBW CPL PP
76 8944 0003 0000 2088 2000 0050
Koniecznie z dopiskiem: Na leczenie i rehabilitację Katarzyny Liszcz, symbol 36/L


Wpłaty zagraniczne w USD:
Kod SWIFT(BIC): GBW CPL PP
97 8944 0003 0000 2088 2000 0060
Koniecznie z dopiskiem: Na leczenie i rehabilitację Katarzyny Liszcz, symbol 36/L


Aby przekazać 1% podatku wystarczy w rozliczeniu rocznym wpisać:

Numer KRS: 0000186434
Wnioskowana kwota - kwotę, którą chcemy przekazać, czyli nie więcej niż 1% podatku należnego.
Cel szczegółowy 1%:  Katarzyna Liszcz, symbol 36/L


Za każdą nawet najdrobniejszą wpłatę dziękuję!

Z wyrazami szacunku
Katarzyna Liszcz

e-mail: kasialiszcz@wp.pl

Plakaty z apelem o pomoc można pobrać ze strony:
http://pomagamy.dbv.pl/readarticle.php?article_id=307

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz