niedziela, 18 marca 2012

Pamiętacie Julkę?

W 2009 roku u Julki zdiagnozowano ostrą białaczkę limfoblastyczną. Niespełna rok temu trafiła do poznańskiej kliniki, gdzie spędziła wiele tygodni w oczekiwaniu na przeszczep szpiku kostnego. Na szczęście znalazł się Dawca Nadziei, zupełnie obcy człowiek, który podzielił się z Julką swoim szpikiem. Dzięki Niemu Julia otrzymała Nowe Życie.



Więcej o Julce możecie przeczytać tutaj:
http://www.dotyknadziei.blogspot.com/2011/04/pocztowka-nadziei-dla-julki-przyacz-sie.html
To właśnie dla Julii została zorganizowana akcja Pocztówka Nadziei, aby wesprzeć Ją w tych trudnych chwilach.

Dziś Julka jest już w domu i cieszy się beztroskim dzieciństwem. Jest przykładem i nadzieją dla wielu osób walczących z białaczką i udowadnia, że z tą chorobą można wygrać.

Kilka dni temu Julia wzięła udział w nagraniach spotu reklamowego dla Fundacji DKMS. To właśnie dzięki tej Fundacji możliwe było znalezienie Dawcy Szpiku w tak krótkim czasie.

Zobaczcie naszą Gwiazdkę- w spocie Julia występuje razem ze swoim pieskiem Luckym :)




1 komentarz:

  1. Fantastycznie!
    Informacja o każdym dziecku, któremu udało się wygrać z potworem cieszy niewyobrażalnie wręcz:)

    W DKMSie jestem zarejestrowana od 2 lat, mam nadzieje i ze i ja kiedyś będę mogła pomóc:) A próbki śliny niezbędnej do zarejestrowania w DKMS oddawałam kilkanaście minut przed operacją mojego synka razem z chirurgami, którzy za chwilę szli operować krasnala.

    OdpowiedzUsuń